FAQs
Bestil
Efterfølgende annullering eller ændring af en ordre
Af tekniske årsager kan en ordre, der allerede er gennemført, ikke ændres. Hvis du begår en fejl ved bestillingen (størrelse, farve, model osv.), har du mulighed for at annullere ordren og bestille den igen, hvis det er nødvendigt. For at gøre dette skal du kontakte vores Kundeservice inden for 24 timer.
Hvor kan jeg finde min online-regning?
Når din ordre er afsendt, modtager du din online faktura i en separat e-mail. Hvis du er registreret i vores onlineshop, kan du til enhver tid se fakturaerne for dine ordrer på din kundekonto under "Ordrer".
Ingen online-faktura modtaget? Det kan skyldes følgende årsager:
E-mailen er landet i din spam-mappe.
Kontroller venligst din spam-mappe, som kan gemme sig i en undermappe i din indbakke.
Du har ved en fejl angivet en anden e-mailadresse.
Kontroller venligst dine andre personlige e-mail-bokse.
Du kan stadig ikke finde din online-faktura eller har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Du har måske skrevet forkert i din e-mail-adresse. I så fald bedes du kontakte vores Kundeservice.
Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelsen
Så snart vi har modtaget din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse? Det kan skyldes følgende årsager:
E-mailen er endt i din spam-mappe.
Kontroller din spam-mappe, som kan gemme sig i en undermappe i din indbakke.
Du har ved en fejl angivet en anden e-mailadresse.
Kontroller venligst dine andre personlige e-mailindbakker.
Du kan stadig ikke finde din ordrebekræftelse?
Du har måske skrevet forkert i din e-mailadresse. I dette tilfælde bedes du kontakte vores Kundeservice via kontaktformularen.
Notat:Som registreret kunde kan du på din kundekonto under "Ordrer" se, om vi har modtaget din ordre.
Dertil kommer, at du ikke modtager en ordrebekræftelse, hvis ordreprocessen ikke kunne gennemføres, f.eks. hvis der er opstået et problem under betalingen. Også i dette tilfælde bedes du kontakte vores Kundeservice.
Er det muligt at sende flere ordrer i en enkelt pakke?
For at reducere vores CO2-emissioner og bevare naturressourcerne er vi konstant på udkig efter nye muligheder. Derfor kan det ske, at du modtager flere ordrer i én pakke. Vi informerer dig om dette i din e-mail med forsendelsesbekræftelse. Bemærk venligst, at denne proces er automatiseret via en algoritme. Derfor har vi desværre ikke mulighed i kundeservice for at slå ordrerne sammen manuelt.
Har du bestilt på regning?
Vær opmærksom på, at du for hver ordre modtager en separat faktura pr. e-mail, som skal betales separat med angivelse af det respektive formål.
Vil du returnere varer?
Hvis du ønsker at returnere varer fra flere ordrer, kan du naturligvis sende dem tilbage til os i én pakke. Du skal i den forbindelse vedlægge de relevante returdokumenter sammen med pakken.
.
Kan jeg også bestille pr. telefon eller e-mail?
Nej, det er desværre ikke muligt at bestille pr. telefon eller e-mail. Du kan kun bestille via vores online shop. Hvis du har problemer med din bestilling, bedes du kontakte vores Kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig.
Er der en minimumsværdi for en ordre?
Nej, der er ingen minimumsbestillingsværdi.
Bemærk dog, at nogle kuponer kun kan indløses i forbindelse med en minimumsbestillingsværdi. Tjek derfor venligst indløsningsbetingelserne på den pågældende voucher. Hvis du kun returnerer en del af din ordre, kan kuponen udløbe på grund af returneringen og vil ikke længere tælle med i din ordre.
Login og registrering
Fordele ved registrering
Din kundekonto gør det nemmere for dig at handle i webshoppen:
- Dine personlige data gemmes direkte til fremtidige bestillinger.
- Under "Personlige data" kan du til enhver tid ændre din adgangskode samt din e-mailadresse til at logge ind på kundekontoen og din e-mailadresse til meddelelser selvstændigt.
- Under "Min adressebog" kan du gemme, administrere og nemt vælge faktureringsadresse samt forskellige leveringsadresser.
- Du kan gemme dine favoritter og din indkøbskurv og dermed også få adgang til dem fra andre slutenheder (f.eks. smartphone, tablet & PC).
- Du har et overblik over dine ordrer - inkl. ordrestatus, forsendelsessporing og online-faktura.
Tilmelding til online-butikken
For at oprette en <kundekonto i vores online shop kan du benytte en af følgende muligheder.
For ordreprocessen
Åbn kundeområdet og registrer dig til højre under "Jeg er ny kunde". Indtast derefter din e-mailadresse og vælg en adgangskode. Dit password skal være mindst otte tegn langt og indeholde både bogstaver og tal. Klik på "Registrer nu" for at oprette din kundekonto. Nu kan du indtaste dine personlige data.
Ved bestillingsprocessen
- Når du har lagt de ønskede varer i indkøbskurven, kan du afslutte din bestilling ved at klikke på knappen "Kasse".
- Klik på "Registrer nu".
- Derpå udfylder du alle felter markeret med *.
- Du vil derefter blive guidet gennem bestillingsprocessen (leveringsadresse - betalingsmetode - ordreoversigt) og kan afslutte din bestilling.
Når du har klikket på knappen "Køb nu", bekræfter vi, at vi har modtaget din bestilling med succes.
Glemt adgangskode
Har du registreret dig med din e-mailadresse i vores online shop?
Hvis du har glemt din adgangskode eller ønsker at forny den, skal du klikke på "Glemt adgangskode" i login-området og indtaste den e-mailadresse, der er gemt på din kundekonto.
Når du klikker på knappen "Anmod om adgangskode via e-mail", sender vi dig straks en e-mail, som du kan tildele en ny adgangskode. Tjek også din spam-mappe.
Slet min kundekonto
Vi beklager at have mistet dig som kunde.
Hvis du ønsker at slette din kundekonto permanent, kan du bruge denne kontaktformular.
For at kunne identificere dig tydeligt skal vi have en skriftlig besked med dine personlige oplysninger:
- Første og sidste navn
- Fødselsdato
- Fuldstændig faktureringsadresse
- Dine oplysninger, som du har indtastet i Kundekonto e-mail-adresse
Bemærk venligst, at vi ikke kan slette din kundekonto, før alle krav er opfyldt:
- Der er ingen udestående saldi eller tilbagebetalinger.
- Der er ingen tilgodehavende saldo fra indløsning af et gavekort på din kundekonto.
- Der er ikke flere åbne ordrer eller returneringer.
Du vil modtage en skriftlig bekræftelse fra vores kundeservice, så snart dine data er slettet.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Du vil gerne vide mere om vores online shop eller altid blive informeret om attraktive tilbud, kampagner, events og trends fra modeverdenen?
Med vores nyhedsbrev er du altid opdateret! Tilmeld dig her til personligt nyhedsbrev.
Du modtager ikke et nyhedsbrev, selvom du har tilmeldt dig?
Det kan have følgende årsager:
- Når du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, modtager du en e-mail, som bekræfter din tilmelding. Først når du har bekræftet linket i denne e-mail, er din tilmelding til nyhedsbrevet lykkedes.
- Kontroller derfor venligst din spam-mappe, som kan ligge i en undermappe til din e-mailindbakke.
Din e-mailadresse er ændret?
For at fortsætte med at modtage vores personlige nyhedsbrev skal du afmelde dig med din gamle e-mailadresse og tilmelde dig igen med din nye e-mailadresse.
Bemærk, at vi ikke kan ændre din e-mailadresse for at modtage nyhedsbrevet. Hvis du vil modtage vores nyhedsbrev, skal du klikke på linket i bekræftelsesmailen.
Afmelde dig nyhedsbrevet
Hvis du ønsker at afmelde dig vores nyhedsbrev, skal du benytte muligheden "Afmeld nyhedsbrev" i slutningen af hvert nyhedsbrev. Når du har valgt denne mulighed, vil du modtage information om, at du med succes har afmeldt dig nyhedsbrevet. Uanset om du er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil du modtage regelmæssige e-mails med produkter og tjenester af interesse for dig, medmindre du allerede tidligere har gjort indsigelse. Bemærk venligst, at det kan tage op til 24 timer at afmelde sig.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage postreklamer, bedes du give os besked via kontaktformularen. Vi vil så gerne fjerne dig fra vores distributionsliste for nyhedsbreve.
Ændring af data på din kundekonto
Ønsker du at ændre din adgangskode?
Under "Personlige data" > "Adgangsdata" kan du forny din adgangskode:
- Indtast din gamle og din nye adgangskode under "Ændre adgangskode".
- Klik på "Ændre adgangskode".
- Vi sender dig straks en e-mail med et aktiveringslink, som du kan bruge til at bekræfte din nye adgangskode og straks begynde at bruge den.
Ønsker du at ændre din e-mailadresse?
Under "Personlige data" kan du ændre din e-mail-adresse for at logge ind på din Kundekonto :
- Indtast din nye e-mail-adresse under "E-mail-adresse/brugernavn".
- Klik på "Skift e-mailadresse".
- Vi sender dig straks en e-mail med et aktiveringslink til din gamle e-mailadresse. Du bedes bekræfte dine ændringer via dette link. Først derefter vil dine nye data blive overtaget.
Hvis du ikke længere har adgang til din gamle e-mailadresse og af denne grund ikke kan foretage ændringen som beskrevet ovenfor, bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktformular.
Dertil kommer, at du også kan ændre din e-mailadresse til meddelelser under "Personlige data". Hvis du har foretaget denne ændring, vil du modtage alle meddelelser vedrørende din kundekonto og dine ordrer på den nye e-mailadresse. Denne kan afvige fra dit brugernavn.
Bemærk, at ændringen af denne e-mailadresse ikke påvirker din tilmelding til nyhedsbrevet.
Vil du ændre din adresse?
Under "Min adressebog" > "Fakturaadresse" kan du permanent ændre din faktureringsadresse og til enhver tid justere den.
Under "Min adressebog" > "Leveringsadresse / pakkestation" kan du gemme og administrere forskellige leveringsadresser, så du nemt kan vælge dem i bestillingsprocessen.
Note: Bemærk venligst, at det af tekniske årsager ikke er muligt at ændre betalingsmetode eller leveringsadresse for allerede gennemførte ordrer. I dette tilfælde vil vi gerne bede dig annullere ordren og afgive en ny ordre.
Vil du ændre dit navn på din kundekonto?
På din kundekonto kan du også ændre dit navn under "Min adressebog" > "Fakturaadresse".
Jeg har problemer med at logge ind på webstedet
Kontrollér, at e-mailadressen og adgangskoden er blevet indtastet korrekt. Når du indtaster adgangskoden, skal du være opmærksom på store og små bogstaver samt eventuelle mellemrum.
Har du glemt din adgangskode?
Hvis du logger ind med et brugernavn og ikke med en e-mailadresse, bedes du kontakte vores Kundeservice.
Hvis du bruger en e-mailadresse, skal du følge disse trin:
- Klik på "Glemt adgangskode" i Kundekonto Kundeservice.
- Indtast din e-mailadresse, der er gemt på kundekontoen.
- Klik på "Anmod om e-mail med adgangskode".
- Vi sender dig direkte en e-mail, hvorigennem du kan tildele en ny adgangskode. Tjek venligst også din spam-mappe.
Har du ændret din adgangskode for nylig?
I så fald skal du kontrollere, om adgangskodefeltet allerede er udfyldt på forhånd, og erstatte det med den nye adgangskode.
Har du ændret din e-mailadresse for nylig?
I din online kundekonto har du mulighed for at gemme en e-mail-adresse til login og en anden e-mail-adresse til notifikationer.
Hvis du stadig har problemer med at logge ind på din kundekonto, kan du kontakte vores kundeservice via kontaktformular.
Betaling
Betalingsmuligheder i onlinebutikken
Kreditkort
Vi accepterer kreditkort fra Visa, Mastercard og American Express. Overførslen af dine kreditkortdata er beskyttet hos os ved en sikker SSL-forbindelse (Secure Socket Layer).
Ny verifikationsprocedure:
Fra januar 2021 er bankerne forpligtet til at indføre EU's nye betalingstjenestedirektiv (PSD2) for at opnå endnu mere sikkerhed, når du handler online.
Når du betaler online med kreditkort, skal du bekræfte din identitet med 3D Secure-proceduren. Denne sikkerhedsprocedure sikrer, at dit kreditkort kun bruges af dig (og ikke af tredjeparter). 3D-Secure-proceduren er kendt under følgende navne:
- Mastercard Identity Check
- Mastercard Identity Check
- Verified by Visa
Autentifikationen sker via din banks onlinetjeneste. Mange banker har stillet en tilsvarende applikation til rådighed til dette.
Du bruger endnu ikke 3D-Secure?
Kontakt din bank og spørg om mulighederne med 3D-Secure-proceduren. Det kan f.eks. være en pinkode, en SMS-kode, et password eller et fingeraftryk.
Du kan finde flere oplysninger om PSD2-direktivet på ecb.europa.eu.
Faktura:
Ved køb på faktura betaler du fakturabeløbet senest 14 dage efter, at din ordre er blevet afsendt. For det nøjagtige fakturabeløb henvises til den faktura, som vi sender dig i en separat e-mail eller i din pakke efter afsendelse af din ordre. Som registreret kunde finder du også denne faktura i din kundekonto.
Bemærk venligst, at du efter en returnering ikke modtager en justeret faktura for de varer, du har beholdt. Du skal kun betale for de varer, du beholder.
Vigtig bemærkning: Vil kun angive det formål, der er angivet på din faktura. En overdragelse med dit ordrenummer som formål er ikke mulig. Kun overførsler med en korrekt betalingsgrund kan komme i betragtning.
Bemærk, at flere ordrer ikke kan betales med én overførsel. I tilfælde af overbetaling tilbagebetaler vi beløbet til din bankkonto. Bemærk:Vores netbutik forbeholder sig ret til i enkelte tilfælde ikke at tilbyde køb på konto og henvise til andre betalingsmetoder.
PayPal:
Ved betaling med PayPal bliver du ved afslutningen af bestillingsprocessen sendt direkte videre til PayPals hjemmeside. Efter en vellykket betaling vender du tilbage til webshoppen. Din PayPal-konto vil blive debiteret, når ordren er gennemført. Du kan finde flere oplysninger om PayPal påwww.paypal.de.
Betalingsmetoden "Faktura" vises ikke for mig
Som regel kan du betale os via faktura fra den første ordre og fremefter. For at kunne tilbyde dig denne service foretager vi en adresse- og kreditværdighedskontrol for alle ordrer på regning. Vi beder om forståelse for, at vi afhængigt af resultatet af denne kontrol forbeholder os ret til kun at tillade visse betalingsmetoder.
Bemærk: Bemærk venligst, at der er tale om en kompleks, automatiseret proces, så vores kundeservice har ingen mulighed for at ændre de tilbudte betalingsmetoder.
Modtager jeg en justeret faktura, hvis jeg returnerer varer fra min ordre?
Nej, af tekniske årsager kan vi desværre ikke sende dig en justeret faktura baseret på de varer, du beholder:
- Betal venligst kun for de varer, du beholder.
- Hvis du allerede har betalt og returneret varer, vil det tilsvarende beløb blive refunderet til den anvendte betalingsmetode, når vores logistik har modtaget din returnering.
Notat:Ved overførslen skal du være opmærksom på eventuelle forsendelsesomkostninger samt betingelserne for indløsning af kuponer og kreditter, forudsat at du har indløst dem ved bestillingen.
Hvornår skal jeg betale min ordre?
Betalingstidspunktet afhænger af den valgte betalingsmetode:
Kreditkort
Dit kreditkort vil blive trukket i forbindelse med din bestilling.
Faktura
Med køb på faktura betaler du fakturabeløbet inden for 14 dage efter afsendelse af din ordre. For det nøjagtige fakturabeløb henvises til fakturaen, som vi sender dig i en separat e-mail efter afsendelse af din ordre. Som registreret kunde finder du også denne faktura i din Kundekonto.
Bemærk venligst, at du ikke modtager en justeret faktura baseret på de varer, du har beholdt efter en returnering. Betal kun for de varer, du beholder.
Vigtig bemærkning: Angiv kun den betalingsgrund, du har fået oplyst på fakturaen.
PayPal
Din PayPal-konto vil blive debiteret umiddelbart efter, at din ordre er gennemført.
Kan jeg også angive en faktureringsadresse i udlandet?
Ja, forudsat at leveringsadressen er i Tyskland. Du kan også angive en udenlandsk faktureringsadresse under bestillingsprocessen.
Er det sikkert at handle online?
Den digitale overførsel af dine personlige data, herunder kreditkort- og kontooplysninger, er beskyttet af en sikker SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Krypteringen betyder, at dine data kun kan læses af vores betalingssystem.
Beskyttelsen af dine data er meget vigtig for os, hvorfor alle personoplysninger naturligvis behandles fortroligt og ikke videregives til uautoriserede tredjeparter.
OBS:Den vigtigste beskyttelse af dine data er dit password. Det skal være mindst otte tegn langt og bestå af bogstaver og tal. Gem så vidt muligt ikke personlige login-data på offentligt tilgængelige pc'er og enheder.
Vis venligst, at du også opdaterer din adgangskode i browserens hukommelse efter at have ændret den, hvis du har gemt din adgangskode i browseren. Ellers kan det gamle password utilsigtet være forudindstillet næste gang du logger ind, og login kan mislykkes.
Værdikuponer
Indløsning af kuponen
Indtast den tilsvarende rabatkode i det sidste bestillingstrin "Oversigt", inden du afslutter bestillingen.
Kopier rabatkoden, indsæt den i feltet "Indtast rabatkode" og klik på "Indløs".
Vigtigt: Da kuponer ikke kan modregnes efterfølgende, skal kuponkoden bekræftes via knappen "Indløs", før du afslutter ordren ved at klikke på "Køb nu".
Når du klikker på knappen "Indløs", fratrækkes rabatten direkte fra det samlede beløb på din ordre.
Bemærk de præcise indløsningsbetingelser i stjerneteksten på den pågældende kupon. Kuponen kan ikke kombineres med andre kuponer.
Hvorfor accepteres min kuponkode ikke?
Hvis du ikke kan indløse en kupon, får du en fejlmeddelelse. Denne angiver, hvorfor kuponen ikke kan indløses:
- Mindste ordreværdi er ikke nået.
- Kuponen er allerede udløbet.
- Kuponen er begrænset til et bestemt mærke, kategori, vare, land og/eller betalingsmetode.
- Kuponen er allerede blevet brugt.
- Kuponkoden indeholder en forkert streng, et mellemrum eller en indtastningsfejl.
Bemærk venligst den tilsvarende meddelelsestekst efter indtastning af kuponen samt de indløsningsbetingelser, der er angivet på kuponen.
Bemærk venligst vores Kundeservice via kontaktformularen, hvis alle kuponbetingelser er opfyldt, og din kupon stadig ikke kan indløses.
Kan jeg indløse mere end én kupon som en del af en ordre?
Nej, det er ikke muligt at kombinere flere vouchers med hinanden. Der kan kun bruges én kupon pr. ordre ad gangen.
Kan jeg indløse en kupon på et senere tidspunkt?
Det er desværre ikke muligt at modregne kuponer med tilbagevirkende kraft. Kuponerne skal indløses direkte under bestillingsprocessen.
Indsæt venligst den tilsvarende kuponkode i det sidste bestillingstrin "Oversigt" og aktiver den ved at klikke på knappen "Indløs". Du vil se den vellykkede kupon modregnet direkte i det samlede beløb.
Så længe ordren endnu ikke er under behandling, har du mulighed for at annullere ordren og udløse en ny ordre inkl. kupon.
Hvad sker der med min kupon, hvis jeg returnerer min ordre?
Personaliserede kuponer kan kun indløses én gang. Du skal altid overholde betingelserne for indløsning af din personlige kupon. Hvis disse ikke længere er opfyldt på grund af en (delvis) returnering, kan din kupon ikke anvendes på din ordre.
Forsendelse og levering
Andorra
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Australien
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Belgien
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Bosnien og Hercegovina
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Bulgarien
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Danmark
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Tyskland
4.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Estland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Finland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Frankrig
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Georgien
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Gibraltar
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Grækenland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Irland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Island
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
Italien
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Canada
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Kroatien
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Letland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Lichtenstein
Denne online shop sender ikke til Schweiz og Liechtenstein. Besøg venligst vores Online-Shop i Schweiz. Mange tak for din forståelse.
Litauen
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Luxembourg
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Malta
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Makedonien
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
Monaco
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Montenegro
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
New Zealand
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Nederlandene
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Norge
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
Østrig
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Polen
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Portugal
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Republikken Kosovo
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Rumænien
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Rusland
29.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
San Marino
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Sverige
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Schweiz
Denne online shop sender ikke til Schweiz og Liechtenstein. Besøg venligst vores Online-Shop i Schweiz. Mange tak for din forståelse.
Slovakiet
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Slovenien
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Spanien
7.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Tjekkiet
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Tyrkiet
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Ukraine
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
Ungarn
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
USA
29.90 EUR
cirka 14-21 arbejdsdage
Hviderusland
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
ca. 14-21 arbejdsdage
Cypern
11.90 EUR
Gratis forsendelse fra 99.00 EUR
cirka 3-5 arbejdsdage
Returnering og tilbagebetaling
Under hvilke omstændigheder har jeg ret til at returnere varer?
Hvis du ikke kan lide de varer, du har bestilt i webshoppen, ikke passer eller af andre årsager ikke kan lide dem, kan du udøve din lovbestemte fortrydelsesret inden for 14 dage uden at angive nogen begrundelse. Fristen begynder den dag, hvor du eller en af dig udpeget tredjemand, som ikke er transportøren, har taget den sidste vare i besiddelse.
For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt at sende fortrydelsen eller varen i god tid. For yderligere forklaringer og oplysninger om fortrydelsesretten, dens krav og konsekvenser henvises til vejledningen om fortrydelsesret og de generelle betingelser.
Af hensyn til sundhedsbeskyttelse eller hygiejne er forseglede varer udelukket fra returretten, hvis forseglingen er fjernet eller beskadiget.
Hygiejneforseglingen er en selvklæbende strimmel, der er fastgjort i skridtet på undertøjet. En normal tilpasning er mulig uden begrænsninger uden at fjerne forseglingen.
I tilfælde af forringelse af de returnerede varer - f.eks. på grund af tilsmudsning, beskadigelse eller manglende etiketter - forbeholder vi os ret til at nægte at acceptere returneringen og i givet fald kræve erstatning for værdien inden for rammerne af de lovmæssige bestemmelser.
For at vi løbende kan forbedre vores sortiment og service, beder vi dig venligst oplyse os om årsagen til returneringen på den vedlagte returseddel.
Hvordan kan jeg returnere varer?
Du kan returnere din ordre inden for 14 dage, hvis du ikke kan lide eller ikke passer de varer, du har bestilt i webshoppen.
Vi beder dig venligst sende returneringen til følgende adresse:
NEUENFELD Group
Returneringsafdeling
Mattstedter Weiden 1A
99427 Weimar
Tyskland
Vil du udfylde retursedlen og vedlægge den med forsendelsen.
Når din returnering er blevet behandlet af vores logistikafdeling, modtager du en automatisk kvittering for modtagelsen pr. e-mail.
Hvornår bliver min tilbagebetaling krediteret min konto?
Det kan tage op til 14 arbejdsdage, før din returnering ankommer til vores logistikcenter og bliver behandlet.
Det gælder især for reklamationer. Vær opmærksom på, at den detaljerede inspektion af varerne tager lidt længere tid.
Når returneringen er blevet behandlet, får du refunderet det tilsvarende beløb til den betalingsmetode, du brugte ved bestillingen.
Din returnering er under behandling
Du vil modtage en automatiseret besked pr. e-mail, så snart din returnering er ankommet til vores logistikcenter. Din returnering vil derefter blive behandlet i løbet af de næste par dage. Så snart behandlingen er afsluttet, vil du modtage endnu en besked pr. e-mail.
Vi har behandlet din retur og evt. refunderet købsprisen
Når din retur er blevet kontrolleret og bogført af vores logistikafdeling, modtager du en automatisk bekræftelse pr. e-mail. Det beløb, der skal refunderes, vil automatisk blive krediteret den betalingsmetode, du brugte til ordren.
Betaling med kreditkort
Det beløb, der skal refunderes, vil blive krediteret din kreditkortkonto. Du finder kreditten på dit næste månedlige kreditkortudtog.
Betaling med PayPal
Beløbet, der skal refunderes, vil blive krediteret din PayPal-konto. Du kan selv bestemme hos PayPal, om kreditten skal krediteres din PayPal-konto eller returneres til din bankkonto.
Betaling med faktura
Fakturabeløbet vil blive reduceret med de returnerede varer. Du betaler kun for de varer, du beholder.
Hvis du allerede har foretaget en betaling, vil det tilsvarende beløb blive refunderet til din bankkonto efter bekræftelse af returneringen. Det kan tage et par arbejdsdage, før kreditten er synlig på din konto.
Jeg fik leveret en defekt vare
Har du modtaget en vare, som ikke blev leveret i perfekt stand? Vi beklager meget, at du har modtaget en vare, som ikke opfylder vores kvalitetskrav.
Vores medarbejdere kontrollerer alle varer igen for kvalitet inden afsendelse. Skulle det alligevel være tilfældet, at du modtager en beskadiget vare, har du naturligvis mulighed for at reklamere:
- Udfyld venligst retursedlen og vedlæg den sammen med returneringen.
- Når vi har konstateret skaden, vil vi kontrollere din retur og refundere købsprisen inkl. forsendelsesomkostninger.
- Udtil den endelige behandling af din retur, bør du omhyggeligt opbevare forsendelsesnummeret.
Vi gør dig opmærksom på, at vi ikke kan tilbyde ombytning i vores online shop.
Hvis du ønsker at modtage varen en anden gang, skal du foretage en ny bestilling i vores online shop.
Vi beder om forståelse for, at følgende fejl ikke kan være genstand for en reklamation
- Varer, der allerede er blevet båret og ikke giver den ønskede bærekomfort, da opfattelsen af bærekomfort varierer fra person til person, f.eks. sko med vabler eller beklædningsgenstande, der giver en "kradsende" fornemmelse.
- Mangler forårsaget af slitage ved daglig brug, f.eks. små ridser på skoen. f.eks. små ridser på bæltespændet eller folder i skoens forreste eller midterste del.
- Artikler, der er blevet påvirket af forkert rengøring.
- Pilling (fine fibre, der trækker sig sammen afhængig af belastning, friktion og længde og dermed danner små knuder/fnuller).
- Artikler, der viser et farvetab eller misfarvning, som f.eks. "blødning" af et par jeans efter vask.
- Mangler forårsaget af intensiv eller forkert brug.
Jeg har modtaget den forkerte artikel
Hvis du har modtaget en anden vare i stedet for den, du har bestilt, bedes du returnere den til os:
- Brug kontaktformular for at fortælle os, hvilken vare det drejer sig om.
- Vi sender dig derefter gratis en returseddel.
- Udfyld retursedlen og vedlæg den sammen med returneringen.
- Bevar forsendelsesnummeret omhyggeligt, indtil din returnering er endeligt behandlet.
Så snart returneringen er blevet registreret af vores logistik, modtager du en automatisk bekræftelse pr. e-mail. Det beløb, der skal refunderes, vil automatisk blive krediteret den betalingsmetode, der blev deponeret ved bestillingen.
Vil have forståelse for, at vi ikke tilbyder ombytning i vores online shop. Hvis du ønsker at modtage varen igen, skal du afgive en ny ordre i vores online shop. Vi undskylder for ulejligheden.
Kan jeg bytte en vare?
Det er ikke muligt at bytte varerne.
Hvis du ikke kan lide en vare, eller hvis den ikke passer, skal du blot returnere den til os inden for 14 dage som en del af vores returret.
Bemærk: Af tekniske årsager er det ikke længere muligt at ændre ordren efterfølgende, efter at ordreprocessen er afsluttet. Du bedes annullere ordren og afgive en ny ordre, hvis du ønsker at foretage ændringer.
Er returnering af varer gratis?
Hvis du ikke kan lide eller passer varen/varerne, kan du returnere dem til os på egen regning inden for 14 dage efter modtagelsen.
Hvis du returnerer en eller flere varer til os på grund af fejl, refunderer vi de forudbetalte forsendelsesomkostninger efter at have undersøgt varerne.
Hvis vi ved en fejl har sendt dig en eller flere forkerte varer, skal du informere os via vores kontaktformular
Kan jeg returnere flere ordrer eller delleverancer i samme pakke?
Ja, sørg for at medsende alle retursedler med det respektive ordrenummer i pakken, så varerne kan tildeles korrekt i vores logistik.
Behold venligst kvitteringen for leveringen, indtil din returnering er blevet bogført. Så snart din returnering er blevet behandlet i vores logistik, modtager du en automatisk kvittering for modtagelsen pr. e-mail.
Er der nogen varer, der er udelukket fra returnering?
Nej, der er ingen varer, der er udelukket fra returnering. Selv pakkede varer som T-shirts eller undertøj kan returneres, så længe de er i original stand.
Sejlede varer kan ikke returneres af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager, hvis forseglingen er fjernet eller beskadiget.
En hygiejneforsegling er en klæbestrimmel, der er fastgjort i skridtet på undertøjet. En normal prøvning er mulig uden begrænsninger uden at fjerne forseglingen.
Bemærk venligst, at vi i tilfælde af forringelse af de returnerede varer - f.eks. på grund af tilsmudsning, beskadigelse eller manglende etiketter - forbeholder os ret til at nægte at acceptere returneringen og i givet fald kræve erstatning for værdien inden for rammerne af de lovmæssige bestemmelser.
.